Ми працюємо 07-12-2022
У зв'язку з перебоями постачання електроенергії можливі затримки. Ми робимо все, щоб обробити та доставити ваші замовлення у максимально стислі строки.

Обмін та повернення

Як повернути або обміняти товар? Порядок і умови повернення/обміну:

Повернути, а також обміняти товар на аналогічний або еквівалентний за вартістю можна лише, дотримуючись наступних умов повернення:

1. Товар, який ви хочете повернути, не використовувався і зберіг початковий товарний вигляд.

2. Збереження цілісності упаковки (без механічних пошкоджень).

3. Чек (ми завжди надаємо чек під час продажу, тому збережіть його).

4. Ви можете повернути товар не пізніше, ніж через 14 днів з дати його покупки.

Якщо на час повернення хоча б один з пунктів порушений, ми маємо право відмовити у поверненні/обміні товару згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні

Якщо Ви вирішили повернути/обміняти товар неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправки (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.

Зверніть увагу: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою. Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не вибирайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.

Що робити у разі отримання товару неналежної якості

1. Надішліть нам товар неналежної якості (оплачує покупець). Адресу відправки погодьте з менеджером магазину.

2. Майстер сервісного центру дає висновок щодо результатів огляду отриманого товару.

3. Якщо товар має виробничий брак, ми виконаємо заміну товару або повернемо гроші. Витрати, пов'язані з оплатою відправки товару для обміну, бере на себе магазин.

4. Якщо брак – це наслідок неправильної експлуатації товару покупцем, фахівці сервісного центру здійснюють ремонт виробу. У такому разі витрати, пов'язані з ремонтом та відправкою товару, оплачує клієнт.

Компенсація коштів у разі повернення

Процедура складається з наступних етапів:

1. Ви надсилаєте нам товар, який хочете повернути.

2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.

3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.


Підпишіться на розсилку, щоб отримати знижку!
Відсилаючи свої дані Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності.